CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

lama ek x update blog....

holla....
lama gak aku x update blog kan....urm,actually ak br je smpi dr jb..blk umh hubby...
sian aku tgk dia...mata dia lebam kena pkl ngn PATI...
jahat kan....
time aku blk 2 hmpir x knl bie aku sendiri,...esok 2 aku da risau sgt ajak dia g klinik...
klinik pesakit luar tendang kes dia n srh p bhgian kecemasan....
then bla p sana doc srh wat x-ray...da settle suma kna plak g klinik pakar mata coz takut urat mata ada yg pecah n luka...kmi pon g la klinik pakar...lama gak la tggu.....then bla da settle doc kata nasib baik x der pape...
juz ada darah beku je sket...
sian gler aku tgk dia...
bygkan la dari kol 9 pagi smpi kol 2.30 ptg tu kmi kat hospital....
suatu kenangan yg mungkin ssh tuk dilupakn.....

0 comments: