CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 15, 2009

benarkah salahku....??

ari ni sekali lagi aku diuji oleh yg Maha Esa...aku da x tau apkah ini yg terakhir atau ada lagi ujian dariNya yg prlu aku tempuh lagi...tepat jam 4am aku telah dikejutkan ngn brita yg bie aku akn tgglkan aku...
apakah aku ni da x bermakna bg hidup dye?
adakah aku ni sekadar hiasan mata jer wat diri dye...?
selama hubungan ni aku x prnh mnta pape dr dye....
salahker kalo aku call or ngadu apa pon yg jadi kat aku?
tp ntah la...
jam 4.22am td kmi tlh mmbuat 1 perjanjian...
dima aku x berhak tuk menelefon dye lagi dan kmi masih bersama..
tp kalo aku langgar prjanjian trsebut maka aku akn secara otomotik brtukar title...
aku x mau bnda 2 jd...
skang nie pon aku rasa separuh nyawa aku dah melayang...
aku sedih la tp pada sapa aku nk ngadu?
aku x der sapa2 dlm dunia ni lagi....skang aku da rasa selama ni usaha n diri dipersiakan jer...seolah2 x dihargai pon oleh manusia yg bergelar llki...aku bkn anak patung....knapa x der org yg leh faham isi hati aku..?
knapa org anggap aku ni mcm manusia yg x prnh ada perasaan...
atau aku mmg x de hak untuk jd mnusia yg berperasaan...
aku x tau sapa yg boleh memahami isi hatiku...
aku betul2 sedih sgt skang nie...
air mata aku da macam air ujan yg berenti2 mengalir...aku pon x tau bla suma nie akan berakhir..aku mengharapkan pengakhiran citer aku dgn happy ending n bknnya sad ending...tp skang aku mmg tgh SAD sgt2...ADA SESAPA YG BOLEH MEMBANTU X?????

0 comments: