CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 15, 2009

kata susah senang bersama...

hari nie aku mula jd bengong....sebabnya aku memerlukan lbh kurang rm 10K 4 my study..gler kan???????
aku pon x prnh sangka jd cam nie....aku nie cam nyusahkan mak aku jer selama aku blaja kat sini...aku da x tau nk wat camner...ngadu pada dye pon aku ttp x dpt pape hasil nya...seolah-olah menambahkan masalah yg tgh bersarang kat dlm kepala aku nie lagi...aku ingat aku boleh mengadu untuk meringankan beban aku...
tp cam makin teruk plak...
aku x tau cam ner nk explain kat family aku...aku serba salah....
pada aku nilai 2 sgt besar tuk menanggung aku bljr kat sini...bkn aku sengaja tuk wat cam 2 tp aku prlu wat tuk masa dpn aku gak..
smpi bila aku akn terus di bebani ngn hutang piutang lg????aku x tau apa yg prlu aku lakukan skang nie....
alangkah bagusnya kalo aku dilahirkan dlm keluarga yg kaya raya.....saat itu aku cuma prlu ckp 'daddy i need RM10K for my college,could you give that money..?' n masa 2 mesti BAPAK aku akan ckp 'ok dear,i will give it to you...don't worry k honey...?'masa tu aku rasala mesti cam dunia ni aku yg punya kan....
ya allah....bntu hamba mu ini ya allah.....!!!!!

0 comments: